چاپ دیجیتال کاتالوگ

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

چاپ دیجیتال تازه ترین فناوری، در زمینه ی صنعت چاپ می باشد.
برای مثال چاپ دیجیتال کاتالوگ شیوه ی جدیدی است، تا بتوان عکس های دیجیتالی را به تولیدات چاپی تبدیل کرد. در کل از این روش چاپ برای  تعداد کم سفارش؛ استفاده می شود. قیمت چاپ دیجیتال بیشتر از افست است. کار کردن با دستگاه دیجیتال، به تخصص خاصی نیاز ندارد و به راحتی انجام می گیرد. بر خلاف چاپ افست که حتما می بایست فردی متخصص کار کنار دستگاه بایستد و کار چاپ را انجام دهد. بنابراین چاپ دیجیتالی، کار آسانی می باشد.
در این نوع چاپ،  امکان این که پرینتر دستگاه چاپ را به کامپیوتر وصل کنند، وجود دارد. به این ترتیب می شود اطلاعات را به طور مستقیم از کامپیوتر به سیستم منتقل کرد و کار چاپ را انجام داد. همچنین می شود چاپ دیجیتال را بر روی کاغذ عکاسی، بوم، چوب؛ سنگ، شیشه، پارچه، فوم انجام داد.

image 2021 06 26 15 02 26 - چاپ دیجیتال کاتالوگ

روش های چاپ دیجیتال کاتالوگ

در سیستم چاپ دیجیتال کاتالوگ گروه سایت ما  besigraphic.ir روش رنگ دهی به صورت خطی می باشد. یعنی همزمان است. به دلیل همزمانی و خطی بودن؛ کار چاپ با سرعت انجام می گیرد. شاید بتوان یکی از محدودیت های بزرگ این نوع چاپ ، به محدود بودن در انتخاب نوع کاغذ دانست. برای چاپ کاتالوگی که بتوان آن را سریع دریافت کرد و ارزان هم باشد؛ چاپ دیجیتال کاتالوگ پیشنهاد ما به شماست زیرا انتخاب مناسبی می باشد. در واقع عوامل مختلفی در هزینه ی نهایی کاتالوگ تاثیر دارد. مهم ترینشان نوع کاغذ انتخابی می باشد.
به طور کلی، چاپ با هر سیستمی نیازمند انتخاب بهترین کاغذ است. جنس مناسب برای چاپ دیجیتال ، کاغذ گلاسه و تحریر است. کاغذهای گلاسه به دلیل سطح براقی که دارند؛ چاپ عکس ها و طرح ها به روی آن ها با کیفیت بالایی نمایان می شوند. این نوع کاغذ، انتخاب مناسبی برای چاپ دیجیتال کاتالوگ می باشد. جهت این نوع چاپ، به طور معمول از کاغذ هایی با گرماژ های متفاوت استفاده می شود.
چاپ دیجیتال کاتالوگ می بایست رنگ هایی شاد و جذاب داشته باشد. تا قابلیت جلب نظر مشتری را داشته باشد. تصاویر و نوشتار هم باید با یکدیگر در ارتباط باشند. تا از نظر مفهومی مشتری سردرگم نشود که در سیستم چاپی ما همه این موارد رعایت می شوند.
بیشتر مواقع، وقتی تعداد درخواستی کاتالوگ کم باشد و درخواست کننده عجله دارد؛ چاپ دیجیتال کاتالوگ به شما پیشنهاد می شود.
در چاپ این امکان وجود دارد که سیستم را بین چاپ های مختلف دستگاه به سرعت تنظیم کرد. مثلا بلافاصله پس از چاپ کاتالوگ ها، دستگاه آماده ی چاپ بروشور یا هر نوع چاپ دیگری شود.

تلفن مشاوره و استعلام قیمت : 09128886100 (24 ساعته)

goldicon2 - چاپ دیجیتال کاتالوگ

نمونه چاپ دیجیتال کاتالوگ

goldicon - چاپ دیجیتال کاتالوگ
c023 1024x763 - چاپ دیجیتال کاتالوگ

اهمیت چاپ دیجیتال کاتالوگ

در دوره ی کنونی که گوشی های موبایل و تبلت و مانیتورهای رایانه ای، گیرایی تصویری خود را به اثبات رسانده اند، لزوم وجود کاتالوگ هایی که بتواند با این گیرایی ها رقابت کند؛ بیش از هر زمانی احساس می شود. دنیای تجارت نمی تواند، بازاریابی موفق خود را از کاتالوگ ها جدا بداند. بنابراین که هم گیرایی موبایل و رایانه و تبلت را داشته باشد و هم کار بازاریابی اش را انجام دهد؛ بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر بیشتر موسسات و شرکت های تولیدی برای تهیه ی کاتالوگ هایشان، به سراغ سیستم چاپ دیجیتالی می روند. بدین گونه هم، به خاطر هزینه های پایین چاپ دیجیتال؛ صرفه جویی می کنند و هم چون کاتالوگ ها سریع چاپ می شوند؛ اطلاعات به سرعت به مخاطب می رسد.
مسئله ی قابل توجه در چاپ دیجیتال کاتالوگ، در نظر گرفتن تعداد صفحه های کاتالوگ می باشد. که این تعداد صفحه معمولا ضریب عددی چهار می باشد. هم در چاپ دیجیتال کاتالوگ و هم سایر روش ها، توجه به این مسئله مهم می باشد.
با آمدن دستگاه های چاپی دیجیتال، در زمینه ی چاپ کاتالوگ و چاپ های دیگر، تحولی بزرگ در هزینه های چاپ و سرعت چاپ به وجود آمد که در بالا به آن ها اشاره شده است.
چاپ دیجیتالی برای کسانی که تعداد کمی کاتالوگ بخواهند و برای دریافت هم شتاب داشته باشند، مناسب است. به طور کلی در چاپ دیجیتال کاتالوگ، معمولا کسانی که می خواهند بیشتر از ده عدد کاتالوگ چاپ کنند، چاپ دیجیتال، برایشان مناسب می باشد. پیشنهاد داده می شود که تیراژهای زیر 1000 تا از چاپ دیجیتال استفاده شود.

c024 1024x682 - چاپ دیجیتال کاتالوگ

سایز و اندازه

از دیگر مواردی که در چاپ دیجیتال باید به آن توجه کرد؛ سایز یا اندازه ی کاتالوگ می باشد. کاتالوگ4A، کاتالوگ 5A و کاتالوگ های خشتی. کاتالوگ خشتی از متداول ترین نوع کاتالوگ های دیجیتال می باشد. که نسبت به دو نوع دیگر فانتزی تر می باشد. با وجود جذابیت ظاهری این نوع کاتالوگ، تقاضا برای آن کم می باشد.
در صحافی چاپ دیجیتال کاتالوگ از صحافی با منگنه و صحافی با چسب های گرم استفاده می شود.
catalog 2 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
brochure 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
logo 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
Office suite 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
Box 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
poster 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
light box 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
Bag 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
Folder - چاپ دیجیتال کاتالوگ
3 D 1 - چاپ دیجیتال کاتالوگ
billboard - چاپ دیجیتال کاتالوگ
ROLLUP - چاپ دیجیتال کاتالوگ

ما در هر پروژه‌ تبلیغاتی در کنار شما خواهیم بود.
طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی مورد نیاز کارخانه ها و شرکت های و مشاغل تخصص ما می باشد. عکاسی و فیلمبرداری صنعتی با بهترین کیفیت را تجربه کنید.
از تیم گرافیک خلاقانه ما در تبلیغات خود استفاده نمایید.
طراحی سایت و افزایش رتبه در نتایج گوگل از دیگر خدمات تخصصی ما بهره بگیرید.

goldicon2 - چاپ دیجیتال کاتالوگ

همین الان تماس بگیرید !

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

تلفن : 22 370 889 – 021
          22 263 889 – 021
دفتر مرکزی: تهران ، میدان فردوسی ، کوچه شاهرود ، پلاک 8 ، واحد 12

goldicon - چاپ دیجیتال کاتالوگ