چاپ افست کاتالوگ

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

اولین چاپ افست را آقای رابرت بارکلی، سال 1875 ، در کشور انگلستان، انجام داد. اما گسترش این صنعت، در آلمان بود. در حال حاضر آلمان در ساخت دستگاه های چاپ افست، پیشرو می باشد.
این نوع چاپ بهترین انتخاب، برای تیراژهایی بالا می باشد. این نوع چاپ پر کاربردترین نوع چاپ می باشد. یعنی در هر زمینه و محتوایی می توان کار چاپ را انجام داد. تبلیغات، کتاب و مجله، روزنامه، بروشور، کاتالوگ و…. هیچ گونه محدودیتی در زمینه های چاپ ندارد.
تبلیغات و کار بسته بندی را می توان از پرکاربردترین، استفاده از چاپ افست دانست. این ویژگی افست، تاثیر زیادی در کسب درآمد برای مشاغل مختلف دارد. با چاپ افست ما besigraphic.ir می توانید بر روی سطح های مختلف کاغذ و انواع مقوا، حتی بر روی شکلات و پلاستیک  هم درخواست چاپ داشته باشید. با چاپ افست می توانیم بر روی تخته برای بازی های مارپله و شطرنج، کارت های بازی و … چاپ انجام دهیم.
دستگاه هایی که برای چاپ افست به کار می روند، سایزها و اندازه های مختلفی دارند. اندازه ی چاپ 50 تا 35 سانتی متر و یا اندازه ی 70 تا 100 سانتی متر. البته به ندرت اندازه ی 100 تا 140 هم می توان یافت. قیمت این دستگاه ها بسته به شرکتی که آن را ساخته است، فرق می کند. به طور کلی این دستگاه ها گران قیمت می باشند.
دستگاه چاپ افست سه استوانه دارند. در کل روند کار چاپ افست به این ترتیب است که اول تصویر و یا طرح مورد نظر به روی سطحی از جنس فلز که زینک نام دارد می گذارند. ماده های شیمیایی که روی سطح زینک قرار دارند، موجب می شوند که این سطح تنها به جذب مرکب بپردازد. سطح زینکی اطراف اولین استوانه می پیچد. دومین استوانه که از پلاستیک می باشد، طرح یا تصویر  را از اولین استوانه می گیرد. استوانه های اول و دوم به یکدیگر فشار وارد می آورند و به این ترتیب طرح ها به روی استوانه های پلاستیکی حک می شوند. در پایان تصاویر از روی این استوانه های پلاستیکی به اطراف استوانه ی سوم که کاغذ به دور آن است، منتقل می شود.
یکی از کاربردهای چاپ افست، چاپ افست کاتالوگ می باشد.

c026 - چاپ افست کاتالوگ

کیفیت و ویژگی چاپ افست کاتالوگ:

چاپ کاتالوگ از روش های مهم در جهت گسترش و بازاریابی برای مشاغل مختلف تولیدی و خدماتی می باشد. چاپ تخصصی کاتالوگ در جذب مخاطب و دوام آن، برای مدت طولانی بسیار با اهمیت می باشد. برای چاپ کاتالوگ در تیراژ بالا، بهترین گزینه چاپ افست کاتالوگ می باشد.
چاپ افست کاتالوگ از کیفیت بالایی نسبت به چاپ فوری یا دیجیتال برخوردار است. مثلا رنگ هایی که در چاپ افست کاتالوگ به کار می رود، همان رنگ های انتخاب شده در طراحی اولیه می باشد. البته باید این نکته توجه کرد که گروه چاپ ما از رنگ های استاندارد استفاده می کند. در چاپ افست کاتالوگ، رنگ به صورت جداگانه بر روی تصاویر و طرح ها، پخش می شود. تصاویر و عکس ها با جزییات کامل و دقیق می باشند.
هر چند تهیه و خرید دستگاه های چاپ افست گران تر از دیجیتال می باشد، اما  بهای چاپ افست کاتالوگ، نسبت به دیجیتال بسیار کمتر است.  بنابراین می توان این نوع چاپ را از پرطرفدارترین ها، در زمینه ی چاپ کاتالوگ از جانب مشتریان دانست. مضاف بر این که توانایی چاپ در نسخه های زیاد و همین طور تنوع در زمینه های مختلف چاپ، می تواند گرانی دستگاه ها را برای این چاپخانه ها جبران کند.

تلفن مشاوره و استعلام قیمت : 09128886100 (24 ساعته)

goldicon2 - چاپ افست کاتالوگ

نمونه چاپ افست کاتالوگ

goldicon - چاپ افست کاتالوگ
c027 1024x798 - چاپ افست کاتالوگ

همین طور این امکان که کاتالوگ روی هر نوعی از کاغذ یا مقوا، چاپ شود، در چاپ افست کاتالوگ وجود دارد. چاپ کاتالوگ هایی با کاغذ گلاسه که روکش هایی مقاوم داشته باشند، کار را جذاب می کند. از با اهمیت ترین خصوصیت چاپ افست کاتالوگ همین توانایی چاپ بر روی کاغذهای مختلف می باشد. چون انتخاب کاغذ در کیفیت نهایی تهیه ی کاتالوگ؛ بسیار اهمیت دارد، با این توصیفات، چاپ افست کاتالوگ گزینه ی بهتری می باشد. کاتالوگ های چاپ افست، ماندگاری و دوام بیشتری هم نسبت به نوع دیجیتال دارند. به طور کلی چاپ افست بهترین کاتالوگ ها را در دسترس قرار می دهد.
باید به این نکته نیز توجه کرد که اگر چاپ افست کاتالوگ حرفه ای انجام نگیرد و یا با دستگاه های چاپ از رده خارج شده، انجام بگیرد، نتیجه ی مطلوبی به دست نخواهد آمد.

c025 - چاپ افست کاتالوگ

از تفاوت های چاپ افست کاتالوگ، با چاپ دیجیتال در رنگ پراکنی و نوع تکنولوژی ایی که در دستگاه ها وجود دارد؛ می باشد.
به طور کلی چاپ افست کاتالوگ، برای درخواست هایی با تیراژ بالا مناسب می باشد. برای متقاضیانی که شتابی برای دریافت کاتالوگ شان ندارند. همین طور متقاضیانی که کیفیت و ظاهر کاتالوگ برایشان مهم باشد، این نوع چاپ را پیشنهاد می کنیم.
در صحافی چاپ دیجیتال کاتالوگ از صحافی با منگنه و صحافی با چسب های گرم استفاده می شود.
catalog 2 - چاپ افست کاتالوگ
brochure 1 - چاپ افست کاتالوگ
logo 1 - چاپ افست کاتالوگ
Office suite 1 - چاپ افست کاتالوگ
Box 1 - چاپ افست کاتالوگ
poster 1 - چاپ افست کاتالوگ
light box 1 - چاپ افست کاتالوگ
Bag 1 - چاپ افست کاتالوگ
Folder - چاپ افست کاتالوگ
3 D 1 - چاپ افست کاتالوگ
billboard - چاپ افست کاتالوگ
ROLLUP - چاپ افست کاتالوگ

ما در هر پروژه‌ تبلیغاتی در کنار شما خواهیم بود.
طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی مورد نیاز کارخانه ها و شرکت های و مشاغل تخصص ما می باشد. عکاسی و فیلمبرداری صنعتی با بهترین کیفیت را تجربه کنید.
از تیم گرافیک خلاقانه ما در تبلیغات خود استفاده نمایید.
طراحی سایت و افزایش رتبه در نتایج گوگل از دیگر خدمات تخصصی ما بهره بگیرید.

goldicon2 - چاپ افست کاتالوگ

همین الان تماس بگیرید !

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

تلفن : 22 370 889 – 021
          22 263 889 – 021
دفتر مرکزی: تهران ، میدان فردوسی ، کوچه شاهرود ، پلاک 8 ، واحد 12

goldicon - چاپ افست کاتالوگ