چاپ ست اداری

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

ست اداری چیست؟ چاپ ست اداری، یکی از نیازهای مهم و اولیه برای مشاغل و کسب و کارها می باشد. ست های اداری در واقع یک نوع تبلیغ برای برند کسب و کارها است. چاپ ست اداری، به کسب و کارها کمک می کند تا خدمات یا تولیداتشان را، در نشست ها و دیدارهای سازمانی به شکل رسمی یا غیر رسمی، به سازمان ها یا کسب و کارهای دیگر معرفی کنند.
همان طور که برای کالای تولیدی به شیوه های گوناگون تبلیغ می شود و به مشتری معرفی می شود. معرفی کسب و کار بدون توجه به نوع شغل و بزرگی یا کوچکی آن به کسب و کارهای دیگر هم؛ با اهمیت می باشد. چاپ ست های اداری بهترین گزینه برای این منظور می باشد.

c010 1024x768 - چاپ ست اداری

 طراحی ست های اداری یک کار حرفه ای می باشد. این ست ها نشانگر برند و نوع فعالیت کسب و کار می باشند. هر چه قدر زیباتر و حرفه ای تر چاپ شوند، کسب و کار را هم بهتر معرفی می کنند. و مخاطب بیشتری جذب خواهد کرد. انتخاب رنگ ست اداری هم با توجه به نوع فعالیت کسب و کار می تواند این معرفی را بهتر انجام دهد.
ست های اداری شامل موارد زیادی می باشد. در این جا به برخی از آن ها اشاره می شود: طراحی لوگو، کارت های ویزیت، سربرگ ها، پاکت ها، پاکت سی دی، دفترچه های یادداشت، پوشه، قبض ها، بروشور و کاتالوگ، تقویم و سررسید، پوستر، خودکار و خودنویس و ….
که شما می توانید با توجه به نیازتان از گروه حرفه ای چاپ ما  در سایت besigraphic.ir مشاوره و راهنمایی بگیرید.

نکات چاپ ست اداری

چاپ ست اداری هر چقدر حرفه ای تر باشد، معرف بهتری برای برند یا کسب و کار خواهد بود. نکاتی در چاپ ست اداری، باید در نظر گرفت تا نتیجه ی بهتری از چاپ به دست آید. یکی از این نکات طراحی لوگو می باشد. لوگو همان نماد و نشانه ی گرافیکی است. این لوگو یا به شکل تصویر است یا متن و یا هر دو با هم. لوگو(آرم) قسمت مرکزی یک برند می باشد و در معرفی کسب و کار نقش مهمی دارد.
چاپ ست اداری، با انتخاب یک رنگ که مختص کسب و کار است آغاز می شود. اصطلاحا رنگ سازمانی گفته می شود. به طور معمول یا یک یا دو رنگ می باشند. در چاپ ست اداری، می بایست از حرفه ای بودن چاپ اطمینان حاصل شود.

تلفن مشاوره و استعلام قیمت : 09128886100 (24 ساعته)

goldicon2 - چاپ ست اداری

نمونه چاپ سلفون

goldicon - چاپ ست اداری
c011 1024x713 - چاپ ست اداری

چاپ ست اداری حرفه ای؛ با رنگ های درخشان و کاغذ مرغوب، نشانگر اهمیت بالای برند و خاص بودن آن است. برای رسیدن به این منظور، رعایت نکات زیر در چاپ ست های اداری ضروری می باشد.
چاپ یک لوگوی زیبا با دوام بالا، در چاپ ست اداری بسیار مهم می باشد. کار طراحی و چاپ لوگو نیازمند تخصص می باشد. هر چقدر این لوگو حرفه ای تر چاپ شود، تاثیر بیشتری خواهد داشت.
در چاپ ست اداری، معمولا از کاغذ تحریر 80 گرم استفاده می شود. در طراحی ست های اداری، می بایست به این نکته توجه داشت که تمام ست اداری با یکدیگر هماهنگ و یکدست باشند. رنگ سازمانی و طراحی در همه اقلام یک ست اداری، به یک صورت باشد و بر روی همه ی اقلام ست؛ لوگو مشخص باشد. ذکر این نکته ضروری می باشد که در چاپ ست اداری نباید از رنگ های متعدد استفاده نمود. مطلوب ترین همان یک یا دو رنگ می باشد.  گاهی برای بالا بردن ویژگی هر چه بیشتر ست های اداری و خاص تر کردن آن ها، راه هایی وجود دارد. به طور مثال نقره کوب یا طلا کوبی کردن ست ها، دادن برجستگی، یا رنگ های نقره ای و طلایی و… از این قبیل؛ کارهایی است که برای خاص تر کردن ست های اداری انجام می شود.

c012 1024x593 - چاپ ست اداری

در چاپ ست های اداری، کاربرد فونت ضروری است. فونت باید مناسب مکاتبات اداری و سازمانی باشد. فانتزی نباشد. در طراحی ست های اداری نباید از طرح های شلوغ استفاده کرد. در کل هر چقدر ست ها ساده تر باشند، زیباتر خواهند بود. طرح ها و نوشته ها می بایست در پس زمینه ی سفید انجام بگیرد. چون چاپ ست اداری بر روی زمینه ی سفید، به سادگی و زیبایی کار می افزاید.
تمام نکات گفته شده، هنگامی اثر گذاری خود را خواهد داشت که در نهایت، چاپی حرفه ای صورت بگیرد. زیرا در نهایت این ست ها نشان دهنده ی اعتبار و ماهیت یک سازمان می باشند. برای چاپ ست اداری  می بایست از فرمت های مناسب چاپ ست های اداری استفاده نمود. اضافه بر این، چاپ برگه ها را می شود با چاپ دیجیتال یا افست انجام داد.
ناگفته نماند که در چاپ ست ها، خلاقیت و نو آوری هم؛ قابل توجه می باشد. روز به روز هم به این عامل توجه بیشتری می شود. درخواست کنندگان این ست ها، برای هر چه بیشتر خاص شدن سفارش هایشان، مایلند خلاقیت بیشتری را در ست هایشان مشاهده کنند.
catalog 2 - چاپ ست اداری
brochure 1 - چاپ ست اداری
logo 1 - چاپ ست اداری
Office suite 1 - چاپ ست اداری
Box 1 - چاپ ست اداری
poster 1 - چاپ ست اداری
light box 1 - چاپ ست اداری
Bag 1 - چاپ ست اداری
Folder - چاپ ست اداری
3 D 1 - چاپ ست اداری
billboard - چاپ ست اداری
ROLLUP - چاپ ست اداری

ما در هر پروژه‌ تبلیغاتی در کنار شما خواهیم بود.
طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی مورد نیاز کارخانه ها و شرکت های و مشاغل تخصص ما می باشد. عکاسی و فیلمبرداری صنعتی با بهترین کیفیت را تجربه کنید.
از تیم گرافیک خلاقانه ما در تبلیغات خود استفاده نمایید.
طراحی سایت و افزایش رتبه در نتایج گوگل از دیگر خدمات تخصصی ما بهره بگیرید.

goldicon2 - چاپ ست اداری

همین الان تماس بگیرید !

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

تلفن : 22 370 889 – 021
          22 263 889 – 021
دفتر مرکزی: تهران ، میدان فردوسی ، کوچه شاهرود ، پلاک 8 ، واحد 12

goldicon - چاپ ست اداری