چاپ کاتالوگ

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

 شرکت ها و موسسات خدماتی و تولیدی برای شناساندن محصولات و خدمات خود به مشتری؛ نیازمند آگاهی رسانی هستند.
ارائه و تهیه کالانما یا چاپ فوری کاتالوگ، شیوه ای مناسب برای  شرکت ها و موسساتی می باشد که می خواهند فعالیت های خدماتی و کالاهای تولیدی خود را به بازار معرفی کنند. کاتالوگ ها  نقش مهمی در جلب مشتری دارند. در ابتدا به صورت تراکت بودند. ولی اکنون صفحه های بیشتری را به خود اختصاص داده اند. به طور کلی خود تهیه ی کاتالوگ ها به یک شغل خدماتی که نیاز به تخصص دارد، تبدیل شده است.شرکت ها و موسسات در راستای فروش و رقابت بیشتر در بازار، ترجیح می دهند کاتالوگ هایشان از کیفیت ظاهری بهتری برخوردار باشد. تا از این طریق بتوانند معرفی کالا و خدمات بیشتری برای مخاطب داشته باشند.
چاپ فوری کاتالوگ، یکی از روش های چاپ کاتالوگ گروه ما در سایت besigraphic.ir می باشد که در ادامه به آن پرداخته می شود.

c021 - چاپ فوری کاتالوگ

ویژگی های چاپ فوری کاتالوگ:

چاپ فوری کاتالوگ، همواره از مشغله های ذهنی موسسات تولیدی و خدماتی بوده است. چاپ فوری کاتالوگ، از این نظر که توجه مشتری و مصرف کنندگان را جلب می کند، بسیار با اهمیت می باشد.
در حال حاضر، مشتری مایل است که پیش از خریدش، آگاهی های کامل درباره ی آنچه که قصد خریدنش را دارد و یا خدماتی را که قرار است دریافت کند؛ به دست آورد. برای برآورده شدن این نیاز مهم مخاطبان، چاپ کاتالوگ مورد توجه قرار گرفت. در این ارتباط چاپ فوری کاتالوگ ارجحیت پیدا کرد. چاپ فوری کاتالوگ و یا چاپ دیجیتال، قادر است که در زمانی کوتاه، کار چاپ و ارائه ی کاتالوگ را به پایان برساند. در این نوع چاپ، هیچ گونه موادی که شیمیایی باشند، مصرف نمی شود.
چاپ فوری کاتالوگ، را می توان از بهترین شیوه های چاپ دیجیتالی گروه ما نامید. کاتالوگ، این کارایی را دارد که مشخصات و اطلاعات مورد نیاز مخاطب را  درباره ی کالا و خدمات  ارائه بدهد. مضاف بر این که در ارتباط با خدمات و محصولات و تولیدات دیگرشان هم، در این کاتالوگ ها اطلاع رسانی می کنند.
طراحی، قسمت زیادی از چاپ فوری کاتالوگ را شامل می شود. بنابراین کاربرد طرح هایی متناسب با شغل و نوع خدمات، در کنار محتوای نوشتاری، موجب توجه مشتری ها و مصرف کنندگان بیشتری می شود. متن به کار برده شده در کاتالوگ می بایست طوری نوشته شده باشد که قابل استفاده ی گروه ها و قشرهای متفاوت از نظر سطح سواد باشد.
همین طور در چاپ فوری کاتالوگ ما، نوع رنگ به کار رفته شده بسیار دارای اهمیت است. رنگ هایی که از جنس خوبی برخوردار نباشند و شفافیت لازم را نداشته باشند، باعث می شوند که کاتالوگ پس از چاپ جذابیت لازم را نداشت باشد و نتواند در جلب مشتری موفق عمل کند. انتخاب رنگ، طراحی های مناسب، متن رسا، کاتالوگی ماندگار،  برای مدت زمان زیادی پس از چاپ ارائه خواهد داد.

تلفن مشاوره و استعلام قیمت : 09128886100 (24 ساعته)

goldicon2 - چاپ فوری کاتالوگ

نمونه چاپ فوری کاتالوگ

goldicon - چاپ فوری کاتالوگ
c019 1024x545 - چاپ فوری کاتالوگ

مرحله ی چاپ، با اهمیت ترین قسمت از تهیه ی کاتالوگ فوری می باشد. اهمیت این مرحله به این دلیل است که نهایتا باید کاتالوگی ارائه شود که حرفه ای باشد و ماندگاری بلند مدتی داشته باشد. نوع و جنس و ضخیم بودن کاغذی که در چاپ فوری کاتالوگ ما به کار می رود، بستگی به نوع و کاربرد کاتالوگ دارد. به طور کلی کاغذ به کار رفته شده در چاپ، معمولا گلاسه می باشد. در کاتالوگ هایی که رنگی هستند، جنس کاغذی که برای جلد انتخاب می شود با جنس صفحه های داخلی فرق دارند.
پیشنهاد می کنم برای کاتالوگ هایی که تصویر و عکس های بیشتری دارند،  استفاده از کاغذ کرافت بهتر است. چون این نوع کاغذها مقاومتشان بیش تر است، رنگی قهوه ای دارند. به دلیل جنس خوبشان رنگ را بهتر نشان می دهند. صحافی کردن مرحله ی پایانی چاپ می باشد که نیاز به دقت فراوانی دارد. در حال حاضر دستگاه هایی که چاپ دیجیتال ما را  انجام می دهند، تمامی مراحل را با سرعت و با کیفیت بالایی انجام می دهند. حتی اگر تیراژ درخواستی محدود هم باشد؛ قادر به انجام آن می باشد.
بهای چاپ فوری کاتالوگ، به عواملی از جمله اندازه ی کاتالوگ، صحافی آن، روکش دار یا بدون روکش کاغذ، منگنه و خط تای کاغذ و جنس جلد، بستگی دارد.

c020 1024x967 - چاپ فوری کاتالوگ

مزیت های چاپ فوری کاتالوگ :

خصوصیت چاپ فوری کاتالوگ، در جذب هر چه بیشتر مخاطب می باشد. چون سریع چاپ و در دسترس قرار می گیرد و از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشد. به دلیل این ویژگی ها، مشتری های بیشتری با نوع محصول و خدمات آشنا می شوند. خصوصیت دیگر چاپ فوری کاتالوگ، ترکیب کردن نوشته ها با تصاویر و عکس ها می باشد. این مسئله هم باعث معرفی هر چه بیشتر محصول و نوع خدمات به مشتری و مخاطب می شود. حمل آسان آن برای مخاطب از ویژگی دیگر این نوع کاتالوگ می باشد. این مهم، مشتری را قادر می سازد، هر جا که فرصت کرد کاتالوگ را مشاهده و مطالعه کند.
چاپ فوری کاتالوگ به دلیل بهای پایین و کیفیت بالایش می تواند سال های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد.
catalog 2 - چاپ فوری کاتالوگ
brochure 1 - چاپ فوری کاتالوگ
logo 1 - چاپ فوری کاتالوگ
Office suite 1 - چاپ فوری کاتالوگ
Box 1 - چاپ فوری کاتالوگ
poster 1 - چاپ فوری کاتالوگ
light box 1 - چاپ فوری کاتالوگ
Bag 1 - چاپ فوری کاتالوگ
Folder - چاپ فوری کاتالوگ
3 D 1 - چاپ فوری کاتالوگ
billboard - چاپ فوری کاتالوگ
ROLLUP - چاپ فوری کاتالوگ

ما در هر پروژه‌ تبلیغاتی در کنار شما خواهیم بود.
طراحی و اجرای پروژه های تبلیغاتی مورد نیاز کارخانه ها و شرکت های و مشاغل تخصص ما می باشد. عکاسی و فیلمبرداری صنعتی با بهترین کیفیت را تجربه کنید.
از تیم گرافیک خلاقانه ما در تبلیغات خود استفاده نمایید.
طراحی سایت و افزایش رتبه در نتایج گوگل از دیگر خدمات تخصصی ما بهره بگیرید.

goldicon2 - چاپ فوری کاتالوگ

همین الان تماس بگیرید !

مشاوره و استعلام قیمت:  09128886100

تلفن : 22 370 889 – 021
          22 263 889 – 021
دفتر مرکزی: تهران ، میدان فردوسی ، کوچه شاهرود ، پلاک 8 ، واحد 12

goldicon - چاپ فوری کاتالوگ