انیمیشن صنعتی مهمترین حوزه های عملکردی طراحی سه بعدی

طراحی سه بعدی، یعنی فرآیند توسعه و بازنمایی از سطح یک شیء (اعم از بی جان یا زنده) که توسط نرم افزار های تخصصی ایجاد می شود، محصول به وجود آمده از آن یک مدل سه بعدی نامیده می شود؛ که می تواند به عنوان یک تصویر دو بعدی از طریق فرایندی به نام رندر سه بعدی نمایش داده شود یا در شبیه سازهای رایانه ای مورد استفاده قرار گیرد. این مدل همچنین با استفاده از دستگاه های چاپ سه بعدی می تواند از نظر فیزیکی نیز ایجاد شود.
طراحی سه بعدی در زمینه های مختلف، مداوم در حال رشد و تبدیل شدن به یک فرایند مهم است. از توسعه طراحی گرفته تا ارائه به مخاطبان و بازاریابی و تبلیغات. به طور کلی می توان گفت که طراحی سه بعدی در حوزه های زیر کاربرد وسیعی دارد:
 انرژی، انرژی جایگزین و آب و برق
 اتوماسیون
 فرآیندهای تولید
 فناوری پیشرفته
 علوم زیستی
 تجهیزات صنعتی
 مهندسی و کارهای عمرانی
 معماری و ساخت و ساز
 کالاهای مصرفی و خرده فروشی
 منابع طبیعی، معدن، نفت و گاز
 دریایی و دریایی
 حمل و نقل
 هوافضا و دفاع

06 767x1024 - مهمترین کاربرد طراحی سه بعدی در معماری

رندر صنعتی سه بعدیاز مهمترین حوزه هایی که طراحی سه بعدی در آن نقش فعال و موثر دارد معماری است. طراحی سه بعدی ابزاری مناسب به روز و با عملکردی عالی و قابل فهم برای همه افراد با هر سطح دانشی به شمار می رود. استفاده از طرح های سه بعدی در معماری، ضمن نشان دادن نقاط قوت و ضعت، با پیشگیری از خطاهای بی بازگشت، در هزینه های شما صرفه جویی می شود.
از مهمترین مزایای طراحی سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 پیشگیری از هزینه های اضافی
 شناخت نقاط قوت و ضعت
 برآورد هزینه اولیه و کلی در پروژه ها
 مکان زمانبندی پروژه ها
 ابزاری ساده و مفید
 مهمترین ابزار برای تبلیغات در صنعت
 جذب مشتریان با استفاده از طراحی سه بعدی و ارائه آن
 خلق یک طراحی دقیق
 ویرایش طرح به راحتی
 مقرون به صرفه بودن
 تقویت بازاریابی با استفاده از طراحی سه بعدی
 خلق فرصت های واقعیت مجازی
 و … .

01 XR - مهمترین کاربرد طراحی سه بعدی در معماری

کاربرد طراحی سه بعدی و رندر 360 درجه در معماری

همانطوری که می دانید ارائه یک طرح دوبعدی در تبلیغات برای صنایع نه تنها جذابیتی ندارد، بلکه بسیار کسل کننده نیز خواهد بود. در حالی که طراحی سه بعدی علاوه بر زیبایی کار، می تواند مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند، بسیاری از افراد ممکن است در برخورد اول تشخیص ندهند که در واقع شاهد یک طرح هستند نه یک تصویر واقعی.
شما می توانید با طراحی سه بعدی و نمایش آن به صورت یک ویدئوی تبلیغاتی، منجر به فروش گسترده ای در بازار محصولات خودتان شوید. بررسی های انجام شده در این حیطه نشان داده است که ۶۴% خریدارن نسبت به خرید محصولاتی که در ابتدا ویدئوی تبلیغاتی آن محصول را مشاهده کرده اند، تمایل خیلی زیادی دارند.
اگر طراحان بتوانند طراحی سه بعدی خود را به صورت رندر ۳۶۰ برای مشتریان خود ارائه دهند قطعا این کار تاثیر خوبی بر فروش محصولات آنها خواهد داشت. با استفاده از نرم افزارهای طراحی سه بعدی، این فرآیند برای کارفرمایان مقرون به صرفه تر است.
طراحی سه بعدی و رندر ۳۶۰ به شما کمک خواهند کرد تا مشکلات موجود در پروژه خود را قبل از شروع پروژه کشف کنید و آنها را تغییر دهید و این به شما کمک خواهد کرد تا زمان و هزینه شما هدر نرود. شما با ارائه تصاویر سه بعدی، می توانید کاربران خود را با واقعیت از نزدیک روبرو سازید و این کار باعث می شود کاربران به راحتی بتوانند در مورد پروژه ایده پردازی کنند؛ و در واقع این روش نسبت به ارائه یک طرح دو بعدی برای مشتریان جذابیت بیشتری خواهد داشت.
در کشور ما تیم طراحان بسی گرافیک، در زمینه طراحی سه بعدی از تجربه بیشتری برخوردار است. بسی گرافیک با استفاده از طراحان متخصص در زمینه‌هایی همچون، طراحی محصول، طراحی صنعتی، طراحی سه بعدی، رندر 360 درجه، انیمیشن صنعتی، مدلسازی صنعتی، طراحی زیورآلات و طراحی کارت ویزیت و هدایای شخصی سازی شده به ارائه خدمات طراحی سه بعدی نیز می‌پردازد.
برای تماس با این شرکت می توانید به دفتر مرکزی: تهران، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، پلاک 8، واحد 12 به صورت حضوری مراجعه کرده و از خدمات بسی گرافیک بهره مند شوید. همچنین می توانید به صورت تلفنی و نیز اینترنتی از مشاوره رایگان نیز استفاده کنید.

Tire2 1024x819 - مهمترین کاربرد طراحی سه بعدی در معماری

مفهوم انیمیشن صنعتی و مدلسازی

رندر صنعتی سه بعدی
با طراحی سه بعدی و ایجاد انیمیشن در کمترین زمان رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. در عصر حاضر طراحی سه بعدی نقش اساسی در طراحی معماری و دکوراسیون دارد، این ابزار به عنوان یک حرفه و صنعت در دنیای مدرن امروزی می تواند تصورات شما را با کمترین هزینه به نمایش بگذارد. شرکت های زیادی در دنیا هستند که با سرمایه گذاری بر این ابزار توانسته اند پیشرفت چشمگیری داشته باشند.
تولید کنندگان صنعتی با ورود به این عرصه، نسبت به چند سال گذشته توانسته اند پیشرفت زیادی را شاهد باشند. مخصوصا از زمانی که انیمیشن صنعتی و مدلسازی توانست بخشی از این صنعت تلقی بشه. به همین ترتیب، خدمات انیمیشن صنعتی می توانند به صنایع کمک کند تا محصولاتشان را به شکلی جذاب به بازار عرضه کنند؛ و به آنها کمک می کند توجه مشتری را فوراً جلب کنید. مشتریان استفاده از انیمیشن ها را فراموش نخواهند کرد. انیمیشن های صنعتی تصور فراموش نشدنی را بر روی مشتری به جا می گذارند.
طراحی سه بعدی نقش اساسی در ایجاد انیمیشن صنعتی و مدلسازی محصولات صنعتی دارد. طراحی این امکان را به شما می دهد که مدل پایه ای از کاراکترها یا آبجکت را برای صنعت خود طراحی کنید و آنها را برای گرفتن رندر و انیمیشن سه بعدی وآرد نرم افزار کنید تا تصاویری با جزئیات واقع بینانه برای شما به وجود آید.
با این داشتن نرم افزارهای طراحی سه بعدی، بسیاری از پروژه ها را می توان به دلخواه طراحان و مشتریان، در کمترین زمان طراحی و نتایج سریعتر و موثرتری از آن گرفت.