رندر صنعتی سه بعدیمروری بر مفاهیم و تعاریف رندر سه بعدی

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت ابر رایانه ها، انیمیشن نیز پیشرفت بسیاری کرده است و اکنون با استفاده از ابرکامپیوترها انیمیشن سه بعدی، مفهومی کاملاً جدید را به وجود آورده است. انیمیشن سه بعدی از نمایش چهره های هندسی سه بعدی برای انجام و ارائه تصاویر 2d استفاده می کند. حال سوال اینجاست که رندر سه بعدی چیست؟
به طور کلی می توان گفت که رندر سه بعدی فرایندی برای تولید تصویری است که براساس داده های سه بعدی ساخته شده است. در این فرآیندی یک مدل از طریق رندر غیر فتورئالیستی یا با شبیه سازی های دیگر برای دریافت تصاویر فتورئالیستی، به یک تصویر تبدیل می شود.

016 1024x1024 - رندر سه بعدی و رندر 360 درجه چه تفاوتهایی دارند؟

رندر صنعتی سه بعدیبرای انجام تمامی مراحل رندر سه بعدی، به طور کلی از یک گرافیک رایانه یا نرم افزار سه بعدی استفاده می شود. برای گرفتن رندر سه بعدی انواع مختلفی از تکنیک ها وجود دارد که ثابت شده مفید هستند. از طریق فریم ورک فریم غیر واقع گرایانه، رندر های مختلفی را می توان ارائه کرد.
بسته به تصویری که رندر ارائه می دهد روند ارائه ممکن است چند ثانیه یا حتی یک روز کامل طول بکشد. به طور معمول برای ارائه دهندگان حرفه ای رندر سه بعدی، رایانه های مخصوص با گرافیک بالایی نیاز است زیرا می توانند عملکرد بهتری نسبت به رایانه های شخصی داشته باشند و رندرهای فوق العاده ای ارائه دهند.
با این حال، برای به دست آوردن رندر سه بعدی، رندر 360 درجه و انیمیشن صنعتی لازم است که انیماتورها رایانه های حرفه ای با گرافیک بالا کار داشته باشند، برای اینکه با کمک رایانه های شخصی، انجام رندرینگ فتورئالیستی تقریبا غیر ممکن است.
رندر سه بعدی باعث ایجاد خلاقیت زیاد در بازاریابی هر صنعتی می شود. همچنین صنایع متعدد را قادر می سازد تا محصولاتشان را به جمعیت بیشتری نمایش دهند. همچنین از این ابزار برای ایجاد تصویری دقیق و نمایشی علمی استفاده می شود و می توان به منظور تحقیق و همچنین مطالعات تحلیلی از آنها استفاده کرد. معمولا بیشترین کاربرد رندر سه بعدی این است که برای تجسم واقعی مدل های سه بعدی برای طیف گسترده ای از اشیاء استفاده شود.

017 1024x1024 - رندر سه بعدی و رندر 360 درجه چه تفاوتهایی دارند؟

رندر صنعتی سه بعدیتفاوت بین رندر سه بعدی و رندر 360 درجه

اجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم. رندر سه بعدی در اصل یک فرایند برنامه نویسی گرافیکی رایانه ای سه بعدی است. معمولا این ابزار حرفه ای اشیاء را به یک مفهوم و مدل 2d در مانیتور رایانه شما تبدیل می کند. بدون نیاز به تولید یک نسخه واقعی یا القاء یک نسخه فیزیکی از همان شیء. می توانید آنها را نگاه کنید.
اما تفاوت تفاوت بین رندر سه بعدی و رندر ۳۶۰ درجه این است که شما در رندرهای سه بعدی معمولی فقط قادر هستید از یک زاویه به مدل خود نگاه کنید، اما رندر ۳۶۰ درجه یک شبیه سازی بصری از یک محیط تغییر یافته، است که کاربر را احاطه کرده است و به کاربران این امکان را می دهد دقیقاً همانطور که می توانند در زندگی واقعی به اطراف خود نگاه کنند، در رندر ۳۶۰ درجه نیز مدل را از هر زاویه ای که می خواهند ببینند.
رندر سه بعدی معمولاً شامل عکسبرداری واقع بینانه و جلوه هایی هستند که معمولاً از یک عکس مفهومی برای ارائه همه لبه ها و کناره های یک شی استفاده می شود. ارائه، به تعبیر غیرمستقیم، در واقع به تکمیل چاپگر سه بعدی اشاره دارد. آماده دیدن یا نمایش به علاقمندان است.
شرکت بسی گرافیک یک شرکت ارائه دهنده رندر سه بعدی است که دارای مجوز های لازم برای این کار است. این شرکت با تمرکز بر رابطه بین مشتری و کارفرما، رضایت بالایی را از مشتریان خود دریافت نموده است. شرکت بسی گرافیک در گرفتن انواع رندر داخلی و خارجی بیشترین تجربه را دارا می باشد. نیروهای متخصص و مجرب این شرکت همه روزا آماده ارائه خدمات این شرکت برای شما می باشند. برای تماس با شرکت بسی گرافیک می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید تا از خدمات ارائه شده بهره لازم را برده باشید.
از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت بسی گرافیک عبارت است از:
 ارائه رندر سه بعدی برای صنایع مختلف
 ایجاد رندر 360 درجه از محیط پروژه شما
 ساخت انیمیشن صنعتی با بالاترین کیفیت
 مدلسازی صنعتی برای صنایع مختلف
 رندر قطعات صنعتی با سیستم های حرفه ای
 انجام تبلیغات متعدد
 و …

018 1024x1024 - رندر سه بعدی و رندر 360 درجه چه تفاوتهایی دارند؟

مهمترین کاربرد رندر سه بعدی در انیمیشن صنعتی و مدلسازی صنعتی

با ارائه اولین تصاویر رندر شده در گذشته ی نه چندان دور، حال با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی رندر سه بعدی به سرعت به یکی از راه های برتر برای نمایش مدل های ساختمان، قطعات صنعتی تبدیل شده است. این یک فرآیند خلاق است که در آن یک تصویر با استفاده از داده های سه بعدی ایجاد می شود. برای اهداف ساختمانی و معماری و پروژه های صنعتی، ارائه سه بعدی یکی از بهترین راه کارها به شمار می رود.
رندر سه بعدی در پیشرفت انیمیشن صنعتی و مدلسازی صنعتی در سال های اخیر نقشی بسیار مهمی داشته است. مدلسازی و رندر نقش بسیار مهمی در ایجاد انیمیشن صنعتی دارد، به طوری که اغلب پروژه های ساخت انیمیشن قبل از ساخت نیاز به طراحی و رندرینگ دارند.
کلید اصلی موفقیت در تجارت صنایع امروز – وابسته ارائه خدمات مدل سازی و رندر سه بعدی است. امروزه، بیشتر صنایع از جمله مهندسی، تبلیغات، ساخت و ساز و معماری برای حفظ حضور تجاری خود و ارائه جدیدترین ابزارها و تکنیک ها، از ابزار های سه بعدی سازی و انیمیشن در تولید، طراحی و توسعه اتخاذ کرده اند.
از مهمترین مزیت رندر سه بعدی این است که شما می توانید بدون هیچ مشکلی رندر سه بعدی را به صورت آنلاین منتشر کنید؛ بنابراین، به راحتی می توان ایده ها و پروژه هایی را برای مخاطبان به دست آورد و بازخورد خود را از آنها دریافت کنید.
این کار می تواند برای شما بسیار مفید باشد، که قبل از نهایی شدن پروژه از نظرات یا تغییرات پروژه باخبر شوید. و برای همین، بازاریابان رسانه های اجتماعی می توانند از هر تصویری استفاده کرده و روی آن کار کنند تا نیازهای خاص مخاطبان خود را برآورده سازند.

020 1024x1024 - رندر سه بعدی و رندر 360 درجه چه تفاوتهایی دارند؟