انیمیشن صنعتیمهمترین کاربردهای ساخت انیمیشن صنعتی چیست؟

انیمیشن صنعتی – راهکاری عالی برای تجسم مفاهیم دشوار و نیز بهترین گزینه برای برقراری ارتباط آسان در عصر حاضر است. با استفاده از ارتباطات بصری جذاب و امروزی، ما حتی انتزاعی ترین مفاهیم را به صورت واضح به نمایش می گذاریم و به طور مختصر پیام های اصلی را به مخاطب خود می رسانیم.
ارتباطات تصویری اثرگذار برای هر شغلی در عصر حاضر یک پوئن مثبت تلقی می شود، با گسترش و پیشرفت صنعت در زمینه رسانه، معمولا شرکت های بزرگ و برند های نام آور برای تبلیغ و نیز گسترش فعالیت هایشان، کار خود را با جذب رسانه های دیجیتال آغاز می کنند. در این زمینه انیمیشن صنعتی و گرافیکی راهکاری عالی برای تحقق آرزوها به شمار می رود. برخی از موارد را نمی توان در ویدیو ضبط کرد. اینجاست که انیمیشن سه بعدی قدرت خود را نشان می دهد.
رندر صنعتی سه بعدیاین بستر رسانه ای و اجتماعی این روزها برای بسیاری از مشاغل مهیا شده است. تا از آن در زمینه تبلیغات و خیلی از موارد دیگر استفاده شود. در زمینه تولید انیمیشن صنعتی در کشورمان، شرکت بسی گرافیک بستر خیلی خوبی را برای مخاطبان خود آماده کرده است. این شرکت با داشتن نیروی متخصص و مجرب توانسته طیف گسترده ای از انیمیشن های سه بعدی صنعتی را برای، بسیاری از صنایع تولید کند.
این که آیا شما قصد دارید یک کارخانه صنعتی مانند پالایشگاه یا یک کارخانه را به نمایش بگذارید، یا دوست دارید یک محصول / تجهیزات جدیدی را که شرکت شما توسعه داده است نشان دهید، تیم طراحان بسی گرافیک و انیماتورهای سه بعدی این شرکت می توانند، برای تحقق اهداف شما در زمینه تولید انیمیشن صنعتی کمک شایانی داشته باشند.

Alina3 1024x768 - بررسی و تحلیل انیمیشن صنعتی و کارکرد آن

رندر صنعتی سه بعدیشرکت بسی گرافیک با بهترین نرم افزار سه بعدی انیمیشن صنعتی کار می کند و از قدرتمندترین سیستم های ارائه دهنده شبکه در صنعت بهره می برد و اطمینان می دهد که پروژه شما در جزئیات فنی که باعث زیبایی آن می شود، بهترین باشد.
شرکت بسی گرافیک انیمیشن صنعتی را در طیف گسترده ای از صنایع انجام می دهد. از جمله:
 تجهیزات صنعتی
 منابع طبیعی، معدن، نفت و گاز
 دریایی و دریایی
 حمل و نقل
 انرژی، انرژی جایگزین و آب و برق
 اتوماسیون
 فرآیندهای تولید
 فناوری پیشرفته
 علوم زیستی
 هوافضا و دفاع
 مهندسی و کارهای عمرانی
 معماری و ساخت و ساز
 کالاهای مصرفی و خرده فروشی

انیمیشن صنعتیبررسی نرم افزارهای مخصوص انیمیشن 3d و مدلسازی صنعتی

گرافیک حرکت، در انیمیشن صنعتی یک تکنیک دیجیتالی است که ترکیبی از تصاویر، ارائه های سه بعدی، انیمیشن ها، کلمات، صدا و فیلم برای تولید یک نمایش تصویری نهایی است. حرکت گرافیکی یک رشته است که اصول طراحی گرافیک را برای فیلمسازی و فیلمبرداری اعمال می کند. برای ایجاد کردن چنین کاری طراحان و مهندسین در این عرصه مستلزم داشتن نرم افزارهای مخصوص انیمیشن سازی هستند.
از مهمترین نرم افزارهای مورد استفاده برای ساخت انیمیشن صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 3D max
 Maya
 Blender
 CATIA
 Solid works
 KEYSHOT
در میان نرم افزارهای گفته شده، نرم افزار Maya و 3D max از محبوبیت بیشتری برای این کار برخوردار هستند.
باید گفت که نرم افزارهای مخصوص انیمیشن صنعتی بخش مهمی از کار انیمیشن سازی را انجام می دهند، شرکت های تولید کننده انیمیشن برای ایجاد انیمیشن های حرفه ای معمولا از چندین نرم افزار قوی و برخی نرم افزار های جانبی (پلاگین ها) برای این کار استفاده می کنند؛ و برای گرفتن رندر پروژه های عظیم از تکنیک شبکه بین چندین سیستم کامپیوتری نیز بهره می برند تا زمان رندر به درازا نکشد.
معمولا روند تولید انیمیشن صنعتی در مراکز تهیه انیمیش به شرح زیر است:
 توسعه مفهوم
 صفحه داستانی (تصاویر داستانی یا تصاویر ثابت کامپیوتر)
 مدل سازی سه بعدی از کلیه عناصر و مؤلفه های مورد نیاز در انیمیشن سه بعدی نهایی
 مدل سازی سه بعدی از محیط
 تنظیم صحنه و دوربین ها
 انفجار را پخش کنید (رندر سه بعدی با کیفیت پایین برای نشان دادن کار دوربین.)
 ساخت مدل ها و محیط های سه بعدی
 ارائه کامل HD انیمیشن سه بعدی
 آهنگسازی قاب های ثابت
 ویرایش نهایی و برچسب زدن
 موسیقی و صداگذاری
 ایجاد گرافیک مناسب بر روی انیمیشن صنعتی

انیمیشن صنعتیمدل سازی انیمیشن صنعتی به چه شکلی صورت می گیرد؟

وقتی به انیمیشن فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهن می آید یک فیلم گرافیکی برای بچه ها است؛ و بچه ها به دلیل سرگرمی بودن با آن علاقه زیادی نسبت به فیلم های انیمیشن گرافیکی بسیار جذاب دارند. به همین ترتیب، خدمات انیمیشن صنعتی می توانند به شما کمک کنند تا کالای خود را به شکلی جذاب به بازار عرضه کنید؛ و به شما کمک می کند توجه مشتری را فوراً جلب کنید. مشتریان استفاده از انیمیشن ها را فراموش نخواهند کرد. انیمیشن های صنعتی تصور فراموش نشدنی را بر روی مشتری به جا می گذارند.
همانطوری که می دانید در انیمیشن صنعتی عامل حرکت (بعد چهارم یعنی زمان) نیز در معرفی محصول و خدمات شما به مخاطبین استفاده می شود تا اولاً با حرکات جذاب دوربین در حین تداوم زمان و مکان، تمامی زوایا و ویژگی های کار شما نمایش داده شوند و اینکه در صورت لزوم نحوه عملکرد اجزای متحرک محصولات شما به نمایش در بیایند.
برای اینکه بتوانیم در زمینه تولید انیمیشن صنعتی عملکرد بهتری داشته باشیم، نیاز است تا با مدل سازی خوب آشنا شویم، مدلسازی اجزای انیمیشن توسط نرم افزارهای سه بعدی و دو بعدی مانند Maya انجام می شود. برای این کار نیاز است که تخصص لازم را در زمینه طراحی و مدل سازی داشته باشید.

05 1024x576 - بررسی و تحلیل انیمیشن صنعتی و کارکرد آن
06 767x1024 - بررسی و تحلیل انیمیشن صنعتی و کارکرد آن

رندر صنعتی سه بعدینحوه رندر سه بعدی انیمیشن صنعتی؟

رندرینگ انیمیشن صنعتی، فرآیند تولید یک تصویر بر اساس داده های بعدی بر روی یک کامپیوتر است. رندر سه بعدی فرایندی خلاقانه شبیه به عکاسی است زیرا شما در حال روشنایی و صحنه سازی صحنه هستید و یک تصویر را تهیه می کنید. با این حال برخلاف عکاسی معمول، صحنه هایی که عکاسی می شوند خیالی هستند و هر چیزی که در آن ارائه می شود قبل از ارائه باید در رایانه ایجاد شود. این کار زمانبر است، اما امکان کنترل و خلاقیت عالی را فراهم می آورد.
داده های سه بعدی که در انیمیشن صنعتی به تصویر کشیده می شوند، می تواند یک صحنه کامل شامل مدل های اشیاء سه بعدی، ساختمان ها، مناظر، تجهیزات و شخصیت ها باشند. قبل از انجام رندر، این انیماتور نیاز به ایجاد این صحنه است.
تیم طراحان بسی گرافیک در ایران می توان پروژه شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت رندر بگیرد و در کنار آن می توانید از دیگر خدمات این شرکت بهره مند شوید. برای تماس با تیم طراحان بسی گرافیک می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.